Pohádka o princezně s vagínou uprostřed

Nemyslím princeznu.  Myslím tu pohádku. Lhostejno kterou. Vagínu mají posledních pár dní všechny. Všimli jste si?

Když mě celé prázdniny zdravila jakási paní s tím, že je mé bezstarostné já, které neví, kdo si hraje s mojí (její) vagínou, přetrpěl jsem to a oddychl si, když místo ní přišla jiná paní s chytrým já a moudrou babičkou, která ví, že o takových věcěch se nemluví. Aspoň ne u pohádky.

Jaké bylo mé překvapení, když na mne v pondělí uprostřed pohádky vyhoukla opět stará známá mírně vyžilá paní a opět se začala vydávat za něco, co není. Tentokrát mě to ale pořádně dopálilo!

Co seš to za dementa, kterej doprostřed pohádky v půl deváté ráno nasadí spot o magorce, která má vagínu plnou nějakého bo.. nepořádku, je jí úplně buřt, jestli tam má líheň bakterií nebo plesnivinu a ještě se s tím chlubí?

Máš vůbec děti? Jak to asi vysvětluješ své ještě ne školou povinné dceři nebo vnučce? O vnukovi či synovi nemluvím...

Co tam nasadíš příště? Reklamu na kondomy? Lubrikační gel? Nebo stimulátor bodu G? Nejlepší bude dát tam teleshopping s erotickými pomůckami obecně. Taková nafukovací panna se třemi otvory každou pohádku řádně přikoření...

 

Autor: Lumír Vitha | čtvrtek 29.12.2016 9:58 | karma článku: 38,79 | přečteno: 2329x