Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J61a41n 85R98ý36z29n33a67r

9. 12. 2012 23:50

Jsem vděčný za novou formu diskuse. Před tím kralovaly anonymní bláboly - na mém blogu určitě. V současnosti se začíná tvořit diskuse, která má smysl.

     Možná záleží na tom, co od blogu očekáváte.

0 10
možnosti

Ptal jste se proč to nejde. To je snad jasné, ne? Protože LUPA.

7 2
možnosti
MK

;-D;-D Přípomínáte mi Simpsovi, ale to je aspoň humor:-)

8 8
možnosti
Foto

Jsem též bloger. Nikam jsem nic neposílal. Překlikl jsem na formulář, napsal své jméno a příjmení a za 5 sekund jsem mohl normálně diskutovat. Čímž jsem celou věc s registrací uzavřel. Když mám čas psát blogy, snad dokážu vypsat do formuláře jednou jméno a příjmení navíc...

13 8
možnosti
Foto

Já jsem se s tím nes... píp. Prostě jsem zadal jméno a příjmení a klikl zaregistrovat přes Facebook.

Ano, trochu je divné, že se autor musí též registrovat jako diskutér. Ale to platí odnepaměti. A má to své důvody. Například, pokud se jako diskutér "vyoutujete", dostanete červenou kartu, nijak to neovlivní Vaše možnosti psát. Není tam společný účet.

Z autorského registru se vyhazuje za jiné věci, třeba za mojí "Maradonovu boží ruku" v LN.

0 7
možnosti
PJ

P96e43t93r 82J47a86n16s10k55y

9. 12. 2012 21:03

zda se mi ze uz trochu obtezujete

11 12
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 12,46
  • Průměrná čtenost 1280x
Narcistní civilizace se vyznačuje tím, že v totalitě komunikačních technologií prakticky nekomunikuje, jen vytváří hluk.

Závěr: Internet je dokonalý vynález. Bez něho by blbost chřadla.