Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

..ať si každý věří v co chce, ale ať mne tím neomezuje, nevychovává, neobtěžuje. V míru a pokoji :-)

3 0
možnosti
JM

Věřit je jako nic nevědět. :-)

4 2
možnosti

Píšete příjemně :) Myslím, že náboženství jak je známe jsou již dávno přežitou minulostí a sloužila zejména k ovládání lidí kněžími. Naopak budoucností je pro člověka na západě skutečná (o zkušenost opřená) duchovnost. Každý si v tomto směru podle mě musí procházet vlastním "výzkumem" svého nitra.

6 3
možnosti

Když se dva lidi nevěřící v Boha o tom baví, proč Bůh není, tak mi to připomíná onen legendární rozhovor nenarozených dvojčat v děloze, když se baví o tom, jestli je nějaká máma, když ji nikdo nikdy neviděl - ani tím nejlepším dalekohledem:)

3 9
možnosti
Foto

...já proto, že mě to celé přijde nepravděpodobné...dobro vnímám jako stav mysli...ne jako boha. K tomu, abych se choval slušně ho já (jiným ho neberu) nepotřebuji. Co je slušné kupodivu cítím bez pokynů shora...stačí chtít. 

Mezi věřícími mám ale hodně přátel a vnímám, že jim osobně víra pomáhá. Já ji jen prostě nemám.

6 2
možnosti
HP

Zrovna dneska jsem se při zprávách, jak v některých zemích lidé blbnou kvůli údajnému konci světa zamyslela, proč nejvíce šílí zrovna v těch zemích, kde je největší koncentrace věřících. Vždyť právě jim by víra měla pomáhat ;-)

7 1
možnosti
JC

No já tedy v Boha věřím.

Věřím v Boha Otce, všemohoucího stvořitele nebe i země,

i v Ježíše Krista, syna jeho jediného, pána našeho, který se počal z Ducha Svatého, narodil se z Marie, panny, trpěl pod Pontiem Pilatem, ukřižován umřel a pohřben jest sestoupil do pekel, třetího dne vstal z mrtvých; vstoupil na nebesa, sedí po pravici Boha, Otce všemohoucího; odtud přijde, soudit bude živé i mrtvé.

Věřím v Ducha svatého,

svatou církev obecnou,

společenství svatých, odpuštění hříchů, vzkříšení těla a život věčný. Amen.

3 7
možnosti
TB

víru Vám neberu, není proč, ale trochu pravdy chci nanést netrpěl pod Pilátem, na kříž ho poslali jeho soukmenovci, protože hlásal pravdu, která se jim nehodila. Pilát v zásadě nemohl pro něj udělat nic, i když chtěl. Ale nešlo to. Moc Říma stále hliněných nohách a Judea byla vždycky neklidná.

 Chtěl bych se Vás pouze zeptat inklinujete k jaké církvi, nechci slyšet obecnou odpověď

3 5
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 12,46
  • Průměrná čtenost 1280x
Narcistní civilizace se vyznačuje tím, že v totalitě komunikačních technologií prakticky nekomunikuje, jen vytváří hluk.

Závěr: Internet je dokonalý vynález. Bez něho by blbost chřadla.