Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koukněte se na web Stormware. Mám jejich účetní SW už od roku 2000 a EET je tam šikovně implementován i s možností přímo přenášet pohyb kasy do základního SW na klasickém PC.

0 0
možnosti

Co trojčíte ? Na spuštění a vychytávky, je ještě času dost - 1 den - :-)

ANO , je třeba podporovat toho malého OSVČ... Cesta je dobrá - deální systém pro vesnické hospodské, podobně pak pro ty pracovité ženy, nejlépe pak v důchodu. Zacloudují si - na nejmodernějších Dell technologiích , hravě si nastaví své vzorečky v buňkách Excelu , podobně si zřídí síť Wi-Fi, zavedou - vymažou programy v PC ap..

Všichni politikové plní svůj program - S.Sobotka takto "Dává stát do pořádku", Roman s Babišem zase naplňují to slíbené - "Bude líp - makáme".

(Do cizích peněženek a neúnavně) - Další heslo vítězí - SÁM MÁM MÁLO !... :-)

5 0
možnosti
Foto

Pouze v Androidu? No, nevím nevím, co si o tom myslet.

Windows 10 jsou na PC mrtvé. Zajímavé, u nás i s EET ve firmé vesele žijí a dokonce celý ten EET CIRKUS podporují.

0 6
možnosti

A77l29e88s 38H38r28y39c

29. 11. 2016 19:22

Jiří, ty radši nemysli, protože už jsi těch znalostí o EET předvedl v diskuzích i blozích docela dost. A už to ani není vtipné.

4 0
možnosti

Tak jsem to celé přečetl a zjistil jsem, že vůbec nevím o čem tady píšete. Až přijde řada na řemesla, tak vůbec nevím, co s tou pokladnou mám dělat. Mobil mám taky obyčejný, bez internetu :-) , ale ono je to jedno, jak píše většina podporovatelů EET, že když to někdo nezvládne, tak ať nechá podnikání. Tak já je poslechnu.

Do důchodu to mám za pár a o jednoho, nebo sto řemeslníků méně, vždyť je to fuk.

Hlavně, že se máme rádi. :-)

5 0
možnosti
Foto

U nás byla dáma z Dotykačky, kdy teprve rozvíjeli verzi pro hospody a verze pro maloobchod byla v mlze. Oznámili jsme jí, že evidujeme několik desítek tisíc položek zboží, ona šla do vrtule a pak nabídla předražené cosi, co zatím nic neumělo, ale časem to snad umět bude. No, nekupte to. To je vyplýtvaného času, energie a elánu a přitom jde jen a pouze o vyhazování peněz.

3 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 12,45
  • Průměrná čtenost 1280x
Narcistní civilizace se vyznačuje tím, že v totalitě komunikačních technologií prakticky nekomunikuje, jen vytváří hluk.

Závěr: Internet je dokonalý vynález. Bez něho by blbost chřadla.