Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě připadá Váš článek v pohodě. Nechápu, proč by vám měl admin zakázat publikovat názor. Tím spíše, pokud ho neschováváte za falešné údaje. S tím jsem se zde již bohužel setkal.

Osobně mám pravděpodobně na věc jiný náhled, ale nemám problém si přečíst názor, který je rozumný.

Ano, věřím že za poklesem úmrtí a těžkých případů je skutečně vakcína. Jen je škoda, že přichází do rizikových skupin dost pozdě.

0 0
možnosti

Díky za podporu. Podle vyjádření adminy paní Janků jsem svůj závěr o nízké účinnosti očkování neozdrojoval, protože to prý není můj názor, ale informace. A že jsem si údajně jen vyzobal čísla, která můj názor podporují.

Ano, já dlouhodobě razím názor, že se účinnost očkování - a obecně imunizace vůbec, tedy i imunizace proděláním nemoci - přeceňuje. A průběh letošní epidemické vlny, která prakticky koresponduje s tou loňskou, přestože je 6 milionů očkovaných a další nejméně 2 miliony vyléčených, to prostě potvrzuje.

Můžu souhlasit s tím, že očkování zabírá na variantu, proti které bylo vytvořeno. Ale jestliže vakcíny, které máme, jsou proti variantě alfa nebo beta, dnes máme deltu a nastupuje omikron, potom se nemůžeme divit, že se čísla nemění. A nemůžeme to ani vydávat za úspěch očkování.

Prostě očkování (paní Janků) pro mě není krokem k tomu, abychom se nějak rozhodně vypořádali s koronavirem. Je to maximálně jen podpůrný prostředek, o jehož významných účincích máme mnoho důvodů pochybovat. Je třeba napřít síly do léčby. To první, co můžeme udělat, je zlepšit organizaci péče, aby byly efektivně využívány všechny zdroje, především ty lidské, protože ty jsou nejohroženější. Aby se například netříštily síly na JIPkách, kde jsou 3 - 4 lůžka, ale aby se pacienti s kovidem soustřeďovali tam, kde lze personál využívat efeketivněji.

Aby lidé měli k dispozici léky, které v případě počátku zhoršování stavu mohou užít, aby zabránili trombózám a dalším komplikacím. Atd. atd.

0 0
možnosti
Foto

No, mne by spíše zajímalo, co s těmi čísly provede vláda. Tedy komu je připíše k dobru. Možná se dovíme, že ta vládní „opatření“ kupodivu působí takřka okamžitě.

0 1
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 12,46
  • Průměrná čtenost 1280x
Narcistní civilizace se vyznačuje tím, že v totalitě komunikačních technologií prakticky nekomunikuje, jen vytváří hluk.

Závěr: Internet je dokonalý vynález. Bez něho by blbost chřadla.