Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J50a66n 59H84a45r65v42a32n

16. 6. 2023 14:22

Toyota Prius - spotřeba při denním pojíždění po Praze 4,3 litrů. Tudíž spokojenost.

1 0
možnosti
Foto

Můj zcela laický názor je, že hybridy jsou skutečným řešením pro Green deal. Díky, Lumíre

0 0
možnosti

Počkejte, počkejte, Jaroslave, to mám přece říct já! Samozřejmě souhlasím. Minimálně v jeho současné etapě. Určitě šetří palivo, peníze i ovzduší. Bohužel, jak píšu, já mám hybrida, který funguje na zcela jiném principu, takže nemohu ani naznačovat, jak velká ta úspora v reálu je. Třeba si to někdo přečte a přispěje vlastní zkušeností.

Díky a hezký den!

1 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 12,46
  • Průměrná čtenost 1280x
Narcistní civilizace se vyznačuje tím, že v totalitě komunikačních technologií prakticky nekomunikuje, jen vytváří hluk.

Závěr: Internet je dokonalý vynález. Bez něho by blbost chřadla.