Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L84i51b62o18r 15P80o40p78o39v29s89k15ý 9719727988207

Pan Čermák nemá otevřenou diskusi u žádného blogu.

+2/0
8.5.2017 6:34
Foto

M72i96l86o36š 92F91. 36P86e11c91h38a10r 3123771720745

Jwe to statečný člověk, neustoupí. ;-)

0/0
8.5.2017 19:36

J91a73r11a 62R27a45n87k 1411216379281

Ja nevim jak statecny je, ale povidalo se zde, ze ma deti rad.....

0/0
8.5.2017 23:16
Foto

F25r25a79n30t42i70š55e19k 58K31š62í97r 2579576695

Ty pevnosti už měly být dávno rozprodané. Ať si s nimi pak majitelé dělají co chtějí.

0/0
8.5.2017 0:26

P81e27t78r 47B49r39o26d22s42k95ý 5806343195209

.... bych právě ubral v tem patetismu a nabídl jinou variantu řešení,- co takhle paneláky - ty strašný králíkárny pro lidi ?!,- nebo ty děsivý vesnický okály ?!,- nakonec ty starý zříceniny hradů, zámků a kostelů, kerý se rozpadají, nebo ta torza po našich JZD, traktorkách, silech, cukrovarech, sklárnách, fabrikách obecně atd.atd. ?!?!,- ........ příčný řezy těmato vobjektama by vypovídaly daleko víc o naší novodobý historii a umělci by sa mohli strhat aby si na tem zrobili diplomkuV!

+1/−1
7.5.2017 23:39

J79i51r47k60a 79B97r67u85n76n57e78r 4698162269657

Protestovat proti zabíjení rozříznutím starého obranného bunkru je opravdu dojemné a zaručeně dotyčného "proslaví". I dnes máme ozbrojenou, jakous takous armádu, co tak, v rámci boje proti zabíjení, rozříznout třeba Gripena?

+4/0
7.5.2017 23:34

D42a52n47i63e68l 86T28o58m92á57š 6801748858632

Tak Gripeny jsou pronajatý od Švédska, ne? To by se jim nemuselo zrovna líbit...

0/0
8.5.2017 0:08

J18i10r74k74a 83B48r20u82n56n19e95r 4898822599927

Ale je to na zabíjení," stejně" jako bunkr, čert vem Švédy, když si dovolí něco takového pronajímat. Proti zabíjení je nutno nemilosrdně bojovat.

0/0
8.5.2017 14:04
Foto

M70i91r59o56s15l25a40v 47M81a71c56e20k 5631295120852

Pokud majitel svůj bunkr špatně hlídal, nebo dokonce do něj chodil na záchod, nemůžeme se divit, že to tam vypadalo tal, jak to vypadalo. Udělal by lépe, kdyby si to tam vykydal a nechal to jinak být, takto má ale na svém pozemku zmrzačené stavební torzo a na krku opletačky s úřady Rv

0/−2
7.5.2017 22:28

M50a85r20i89e 93P70o68k41o51r80n93á 9425644160

Vás to alternativní využití bunkrů nějak bere. Jenže to je jen taková dočasná bio výplň (horší jsou tu plechovky a petky). Stačí dovnitř hodit pár lopat nehašeného vápna, nechat pár týdnů a celkem bez problémů se to vyčistí. Co ale s "uměleckým" dílem toho kluka? Počin k ničemu.

Mimochodem, víte čeho všeho byly plné hradní příkopy? Jak asi vypadaly hradní zdi pod těmi pěknými arkýřovými prevéty? Tipuji, že to vypadalo, jak zeď pod vlaštovčím hnízdem. No, a kde dnes jsou ty bio odpady? Hrady nám ale zůstaly.

+8/0
7.5.2017 21:50

L58u89m37í74r 43V64i20t82h36a 2167127836442

Těch bunkrů je asi 6 tisíc. Vyberte si kterýkolik a ten bioodpad můžete vykydat. Určitě tím uctíte památku protifašistického boje líp, než odsuzováním toho, že jeden z nich byl rozříznut. Ale to se Vám nechce, že Ono to v nich smrdí, je tam vlhko, zima, brouci, myši. Doma je teplíčko a to tlachání je tak zábavné...

+1/−5
7.5.2017 21:54

M36a12r76i63e 71P91o88k93o13r42n72á 9825794970

Když by nehrozilo, že to tam nějaký performant zase hned zas..e, tak klidně mohu i čistit, já už jsem toho s pomocí toho vápna vyčistila víc než si Vy ve svém teplíčku myslíte, ačkoli bunkry to zrovna nebyly. Brouci a myši mne neděsí. Ten "umělec" však ten kus bunkru sotva přilepí.

Vy zastáváte názor, že ten počin je skoro kladný, já si to nemyslím, přinejmenším je blbý. A to je tak vše.

+8/0
7.5.2017 22:05

J87i86r73k73a 58B53r48u16n50n60e73r 4908362529847

Vy také nevyklízíte a jen tlacháte. I já, jen si neberu na pomoc morálku.

+3/0
7.5.2017 23:39

R75o37s63t86i68s84l96a24v 78C26a77h91a 6233687947341

Dneska jsem mu mel taky chut napsat, ze by se mel starat o vlastni veci. Koneckoncu ten rez byl zajimavy z mnoha duvodu - ze se to nerozsypalo, jako by se rozsypal soucasny "beton", ze ta, nebyla armatura, jak tluste to bylo, atd. Jenze... jenze nic. Nesnasim, kdyz nekado nema odvahu nechat ostatni reagovat na jeho vyplody.

+2/0
7.5.2017 21:36

J41a69r80o40s84l47a29v 38A20n84d81r62ý69s23e20k 6285974669609

Dobrý den pane Caho, ten řez byl vedený tak, že to neřeklo nového vůbec nic, jak jsem psal níže, připadá mi to jako taková intelektuálská performace. Psal jsem na stejné téma blog ráno, samozřejmě s diskusí, http://jaroslavandrysek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=602914

+1/−1
7.5.2017 21:43

L56u96m54í25r 20V29i11t75h58a 2787377706242

Ten hoch těžko mohl vědět, co se objeví. Proto taky ten řez dělal, aby to věděl.

+2/−3
7.5.2017 21:46

V36ě90r77a 66V93l81č13k45o52v26á 3671406743214

To bylo ale překvapení, co? To si mohl vypočítat, co tam asi tak může být. Nebo přečíst.

+3/0
7.5.2017 21:49

L42u25m55í64r 80V94i70t37h72a 2837727366252

Nebo se Vás mohl zeptat, že? :-) Vy byste mu vysvětlila, že hrdinové nezabíjejí, to jen ti odporní fašouni.

+1/−3
7.5.2017 21:57

V73ě27r27a 61V60l16č54k91o55v85á 3281496403724

Já nejsem jeho učitel.

0/0
7.5.2017 22:00

J77a52r61o12s97l52a88v 36A64n26d62r80ý15s42e41k 6305504929199

Ne pane Vitho, určitě to nedělal proto, aby se něco dozvěděl něco o skladbě toho bunkru. technologie jejich výroby je dostatečně zdokumentovaná, jako student architektury určitě byl schopen tyto informace získat. To byla prostě intelektuálská performace aby byl chlapec zajímavý a mohl říct: na diplomku řežu bunkr.

+9/0
7.5.2017 22:05

Z19d76e30n77e98k 49H77o23r15n86e33r 4104781622543

R^

+3/−3
7.5.2017 21:35

K40a64r94e41l 20B33o26k 7311377891951

Velice dobře napsáno. Karma.R^

+3/−2
7.5.2017 21:24

Z44d52e73n86ě23k 54S97t98r47n62a68d 1755410346989

Souhlasím. Většina řopíků chátrá bez zájmu veřejnosti. Některé slouží jako svým majitelům sklepy, jiné, jak jste napsal, jako neoficiální veřejné záchodky. Jen několik málo z nich je díky péči nadšenců muzeem pod širým nebem, kde se návštěník může vžít do pocitů obránců, kteří tehdy chtěli bránit vlast se zbraní v ruce. Nemám nejmenší problém s tím, že se jeden z těchto řopíků stal součástí jakéhosi uměleckého díla (jehož hodnotu nejsem kompetentní posoudit), je to daleko lepší osud, než jaký potkal většinu z nich.

+6/−2
7.5.2017 21:22

J12a20r23o58s39l39a80v 35A79n85d88r84ý97s77e97k 6535134559709

Dobrý den pane Vitho, ráno jsem psal blog na stejné téma, pojal jsem to trochu jinak než pan Čermák, diskusi jsem samozřejmě otevřel, ale můj závěr z toho byl v podstatě podobný jako u pana Čermáka. Žiji také v pohraničí, konkrétně na tom znojemsku, a nejsou tu všechny řopíky opravene, to rozhodně ne, ale je jich dost. Ale i ty co chátrají jsou lepší než ta performace, co provedl ten student, nelíbí se mi to a nesouhlasím s tím, pokud si přečtete můj blog, třeba mi dáte alespoň částečně za pravdu: http://jaroslavandrysek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=602914

+8/−1
7.5.2017 20:54

L59u80m77í61r 22V46i85t34h63a 2557927116352

Četl jsem Váš blog. Je hezky napsaný, ale nepřiměl mne změnit na mém názoru ani čárku. Jak píšu v odpovědí paní Vlčkové - i obránci zabíjeli. Nebo snad bránili hranice tím, že sebrali útočníkům mičudu?

+1/−4
7.5.2017 21:20

V64ě78r97a 26V29l27č76k47o15v23á 3921606423674

Podle vás si měli vetknout kopretinu za ucho a jít vstříc smrti.

+4/0
7.5.2017 21:21

L18u23m48í83r 70V31i37t77h38a 2527387446952

Ne, podle mne je měli zabít, protože ti útočníci přišli zabít je. Tam nebylo vyhnutí. Proto ty bunkry postavili. Na rozdíl od Vás to ale řeknu na rovinu a neschovávám se za pseudomorální postoje.

+1/−3
7.5.2017 21:25

V26ě91r93a 11V25l40č95k82o71v22á 3281546863364

Ti útočníci primárně jeli obsadit naši zem. Proto obranné řopíky.

+4/0
7.5.2017 21:36

L53u82m43í72r 48V29i84t53h66a 2547417536262

Proto se to opevnění budovalo. Aby bylo možné je efektivně zabíjet. To, že máte morální důvod někoho zabít, ještě neznamená, že to není zabíjení. Ale to Vy pochopit nechcete, Vaše falešná morálka Vám to nedovolí.

0/−7
7.5.2017 21:39

V64ě43r51a 30V87l76č87k41o50v87á 3301976583274

Ano, každý ví, že ve válce se zabíjí. Ale obrana před agresorem je hrdinství.

+3/0
7.5.2017 21:46

L36u21m39í76r 71V51i76t50h51a 2847697946712

To nikdo nepopírá. Ale je to i zabíjení. A to Vy popíráte. A nechápu, proč. Co si tím dokazujete?

0/−5
7.5.2017 21:47

V57ě96r16a 50V44l69č97k52o66v17á 3781766343974

Já přece nepopírám zabíjení. Kde jste na to přišel?

+1/0
7.5.2017 21:50

L59u64m50í92r 83V27i30t36h35a 2397437116762

Děláte si legraci?

"Nevím, proč se tak rozčilujete. Pokud někdo prohlásí, že jsou řopíky objekty k zabíjení, tak se nedivte, že si lidi přinejmenším klepou na čelo." To jsou Vaše slova o půl stránky níž.

0/−1
7.5.2017 21:58

V54ě23r65a 10V77l12č16k91o68v91á 3901236573234

To se mi snad jen zdá, vy vůbec nechápete podstatu. Jsou určené k obraně, howgh.

+4/0
7.5.2017 22:01

J56i37r67k72a 68B91r73u51n51n91e29r 4288112869397

Ono i při zabíjení platí (bohužel), že když dva dělají totéž, není to totéž. Když zastřelíte někoho, opásaného výbušninami dříve než se odpálí, sice zabíjíte, ale zároveň zachraňujete a nikdo normální nebude symbolicky řezat vaši pistoli.

+3/0
7.5.2017 23:52

J76a79r24o15s36l95a75v 21A92n22d76r56ý95s52e72k 6805104929149

V pořádku pane Vitho, každý máme svůj názor, že jsem vás nepřesvědčil nevadí. Mě se tahle akce hodně dotkla, moji kamarádi se snažili takové stavby zachránit, uklízeli je a šetřili, aby si mohli alespoň jeden koupit. Kdyby viděli co provedl ten student (z praktického hlediska, jako ukázka, jak je vlastně bunkr konstruovaný, to bylo naprosto k ničemu, spíš to byla taková intelektuálská frajeřina a dost by mě zajímalo, co to přineslo za poznatky pro diplomovou práci) hnali by ho maketami svých zbraní z druhé světové před sebou až zpátky do Brna :-). A právem, protože oni na tom pracovali, on jen ničil. Ale rozhodně souhlasím s vámi v tom, že u každého článku by měla být diskuse otevřená, když není, je to divné a něco to říká o autorovi. Protože diskuse doplní a obohatí to co je napsáno v článku (i když tam mohou být příspěvky, které se autorovi špatně čtou).

+6/0
7.5.2017 21:35

L71u22m78í11r 74V38i17t62h48a 2247587846822

To je právě to. Jakým "právem"? Copak on poškodil nějaký jejich bunkr? Ne? Tak jakým "právem"? Kdo Vám, potažmo Vašim kamarádům, to "právo" dal? Nemáte žádné, opakuji žádné právo kohokoliv kamkoliv hnát.

O tom to je, o tom píšu. Každý máme svoje práva, a ten student má nezadatelné právo vyjádřit svůj názor zákonem dovoleným způsobem Což udělal. A Vy, ani Vaši kamarádi, nemáté nijaké právo mu v tom bránit. Jak by se Vám líbilo, kdybych "právem" smazal Vaš příspěvek, protože s ním nesouhlasím? Možnost k tomu mám, není to těžké. Rozdíl mezi mnou a těmi, kteří by toho studenta hnali kamsi, je v tom, že já si myslím, že nemám právo Vaše názory takovým způsobem umlčovat. Na druhou stranu nesnesu, když někdo umlčuje mne.

+1/−3
7.5.2017 21:45

V87ě89r81a 62V23l43č43k18o29v40á 3911616743784

Panebože, to jsou fakt ale kecy.

+3/0
7.5.2017 21:47

L96u94m55í49r 56V46i11t92h35a 2147667446132

Děkuji za poučení. Konečně vím, jak diskutuje někdo, kdo má "úroveňů.

+1/−1
7.5.2017 22:00

V61ě67r68a 57V53l97č28k70o22v63á 3811986473784

Jak se do lesa volá, znáte to ne? Tak se nedivte.

0/−1
7.5.2017 22:02

N70o37v14o59s69a81d 75M41i82r51o28s12l45a36v 9508889888379

...jakým právem?? vy se asi držíte toho...co není výslovně zakázáno tak je dovoleno ..to už tady jednou bylo;-D!!

+1/0
7.5.2017 21:54

J19a75r97o14s67l71a33v 13A31n80d78r34ý42s84e73k 6475624239639

To si asi hodně nerozumíme. Nikdo tady nebere žádné právo do vlastních rukou. Tento bunkr někomu patří, ten jim to dovolil, takže žádný pogrom na studenta by se nekonal. Ovšem po našem slavném sametovém převratu to stále vlastnila armáda. A víte kdo se o to staral? Nikdo nebo takoví lidé jako mí kamarádi. Takže kdyby se tam tenkrát přihnal s diamantovým lanem, že se umělecky vyjádří, tak by to byla asi hodně velká legrace. Teď už může, majitel povolil, to však neznamená, že mu za to budu tleskat. Ani já, ani spousta dalších lidí, kteří mají k těmto stavbám nějaký vztah. Takže se mi nesnažte podsunout, že nabádám k nějaké anarchii. No a naznačovat, že můžete smazat můj příspěvek, je taky zbytečné, to byste byl na stejné úrovni jako pan Čermák, kterého kritizujete.

+5/0
7.5.2017 21:58

V75ě62r84a 43V78l91č36k74o12v78á 3251346853234

Nevím, proč se tak rozčilujete. Pokud někdo prohlásí, že jsou řopíky objekty k zabíjení, tak se nedivte, že si lidi přinejmenším klepou na čelo.

+4/−1
7.5.2017 20:51

L91u19m20í69r 94V38i98t91h96a 2587727206112

A k čemu jsou? K pěstování fialek? To podle Vás zabíjí jen útočník? Obránce pouze "eliminuje riziko"?

Co kdyby šlo třeba o tank? Německý by byl k zabíjení, český či jný spojenecký k ochraně před zabíjením? A jak by to bylo ve chvíli, kdy se situace otočila, a spojenci hnali Němce spátky do Říše? To vlastně spojenci útočili a Němci se bránili.

Víte, smyslem umění je klást otázky. Moudrý člověk hledá odpovědi, hlupák způsoby, jak se jim vyhnout. Klepáním na čelo to nezamaskují.

+3/−4
7.5.2017 21:08

V72ě93r68a 60V61l13č35k74o72v42á 3221236703874

No vidím, že nemá cenu se o tom s váma bavit. Pokud nechápete, že jsou to objekty postavené k obraně, je to ztráta času. Nechápete, proč byly řopíky budovány? V jaké době? O to tady totiž jde. Teď v mírové době filozofujete nad tím, kdo je vlastně útočník... to se snad ani nedá komentovat.

+5/−1
7.5.2017 21:15

L79u95m37í28r 11V62i10t56h70a 2817377526522

Jde o falešnou a pokryteckou morálku, paní Vlčková. Jednak válka je zabíjení na obou stranách, a druhak -co Vy jste udělala pro zachování ŘOPíků pro další generace? Nebo aspoň pro to, aby se neproměňovaly v latríny? Nic. Akorát moralizujete.

+2/−4
7.5.2017 21:22

V68ě46r63a 92V45l29č29k26o72v39á 3841556723344

Jenže ti lidé se nezabíjeli pro radost vy moralisto na druhou. Nemáte k tomu vztah, leda povrchní. Vaše věc. Já s tím ukrojením části řopíku prostě nesouhlasím, hlavně proto, jak byl prezentován smysl celé akce, bez respektu k historii. Navíc je to udělané tak, že to vypadá jako vandalství hodno těch vašich latrín. Prostě je to celé hloupé bez respektu a bez úrovně, neuctivé. Diplomová práce umělce... smutné dílo. Smutná vizitka té školy.

+4/−1
7.5.2017 21:30

L19u65m44í46r 37V82i25t38h13a 2277627446902

Jistě, ti útočníci jistě pro radost zabíjeli. Dámo, většina z nich byla úplně stejně vyděšená, jako ti obránci! Nehltejte tolik ty ruské válečné filmy.

Jak už tu zaznělo - smutné je, že z bunkrů jsou latríny, ne že z jednoho odřízli kus zdi, aby se podívali, co je uvnitř. Pokud respektujete historii, běžte v jednom z těch objektů uklidit.

+2/−7
7.5.2017 21:34

V10ě19r93a 22V88l79č74k82o31v13á 3941576303354

Vy fakt nemáte úroveň. Co mi tu podsouváte ruské válečné filmy? To je ubohost rovná neumětelskému tragickému a nesmyslnému uřezání kusu řopíku. Hlavně že máte jasno v tom, kdo je tu hlupák.

+6/−2
7.5.2017 21:42

L67u60m78í64r 88V25i17t36h31a 2617257926152

Máte pravdu Vaší úrovně nedosahuji. Přeberte si to, jak umíte.

0/−4
7.5.2017 21:49



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.