Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Dobrý den pane Vitho, ráno jsem psal blog na stejné téma, pojal jsem to trochu jinak než pan Čermák, diskusi jsem samozřejmě otevřel, ale můj závěr z toho byl v podstatě podobný jako u pana Čermáka. Žiji také v pohraničí, konkrétně na tom znojemsku, a nejsou tu všechny řopíky opravene, to rozhodně ne, ale je jich dost. Ale i ty co chátrají jsou lepší než ta performace, co provedl ten student, nelíbí se mi to a nesouhlasím s tím, pokud si přečtete můj blog, třeba mi dáte alespoň částečně za pravdu: http://jaroslavandrysek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=602914

8 1
možnosti
LV

Četl jsem Váš blog. Je hezky napsaný, ale nepřiměl mne změnit na mém názoru ani čárku. Jak píšu v odpovědí paní Vlčkové - i obránci zabíjeli. Nebo snad bránili hranice tím, že sebrali útočníkům mičudu?

1 4
možnosti
VV

Nevím, proč se tak rozčilujete. Pokud někdo prohlásí, že jsou řopíky objekty k zabíjení, tak se nedivte, že si lidi přinejmenším klepou na čelo.

4 1
možnosti
LV

A k čemu jsou? K pěstování fialek? To podle Vás zabíjí jen útočník? Obránce pouze "eliminuje riziko"?

Co kdyby šlo třeba o tank? Německý by byl k zabíjení, český či jný spojenecký k ochraně před zabíjením? A jak by to bylo ve chvíli, kdy se situace otočila, a spojenci hnali Němce spátky do Říše? To vlastně spojenci útočili a Němci se bránili.

Víte, smyslem umění je klást otázky. Moudrý člověk hledá odpovědi, hlupák způsoby, jak se jim vyhnout. Klepáním na čelo to nezamaskují.

3 4
možnosti
Foto

Karma R^

a jak pan Mádle dole píše , bloger který neotvírá diskuzi o mě nestojí, tak nečtu...

5 1
možnosti
Foto

takže dle Vás čistým řezem bewtonového bunkru bude zajištěno, že do něj nebudou v budoucnosti lidé ukládat své výkaly ? Hm, dle Vás by tedy patrně měly být seříznuty všechny bunkry, nejllépe za evropské peníze.

6 3
možnosti
LV

Slezte z houpačky, pane Macku, a běžte se tam podívat. Ten bunkr je soukromá stavba na soukromém pozemku. Majitel o něj pečuje a snaží se, aby ten objekt o sobě a o celé lini opevnění něco vypovídal. To je cesta k záchraně památky tohoto opevnění. Obávám se ale, že je to pro Vás příliš složité vysvětlení.

5 5
možnosti
Foto

Nebudu zde diskutovat o tom, jestli to řezání bunkru pokládám za umění, nebo za vandalismus. Jen bych uvedl na pravou míru to s tím vypnutím diskuze. Pan Čermák diskuze neotvírá téměř nikdy, ani když píše o nějakém naprosto nekontroverzním tématu. Proto jeho články ani nerozklikávám.

8 0
možnosti
VV

Já je rozklikávám, protože jsou velmi často zajímavé. Pan Čermák je podle mého dojmu velice aktivní člověk a řekla bych, že nad diskuzemi nechce ztrácet čas.

5 0
možnosti
JK

Tak ať se to přeříznutí nebere jako umění, ale jako když nasprejuji na zeď nějaké zchátralé opuštěné budovy kosočtverec.

4 0
možnosti
LV

Aha, takže když se nebude brát jako umění, tak bude všechno v pořádku. Turisti dál budou vesele kálet dovnitř, obce do nich budou vyvážet svůj odpad, budou se dál zavážet hlínou, aby se na nich dalo stavět. To není zneuctění boje proti fašismu. Ale upozornění na to, že tady takové stavby jsou, co znamenaly, pokud to není výhradně prostřednictvím hnědozelených emailových rádoby maskovacích fleků, tak to je špatně. Inu, logika opravdu politrukovská.

1 4
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 12,46
  • Průměrná čtenost 1280x
Narcistní civilizace se vyznačuje tím, že v totalitě komunikačních technologií prakticky nekomunikuje, jen vytváří hluk.

Závěr: Internet je dokonalý vynález. Bez něho by blbost chřadla.