Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J36i16ř15í 69F38e88i47x

23. 8. 2019 8:51

Za mého dědy ( sedlák cca 1930 - 1950) byl výnos cca 35 q zrní z hektaru žádné dotace, dnes je 70 q pro "hospodáře" málo a chtějí kompenzovat všechny roční "rozmary" počasí. Přitom je nás +- pořád stejně ...

1 0
možnosti

Pane Vitho, naši velkofarmáři vás nebudou mít rádi.R^

1 0
možnosti

Pane Vitho - děkuji R^. Do kamene tesat.

Od mala se v zemědělství pohybuji. Mám ale štěstí, že mě nemusí živit, ale mám ho jenom pro zábavu (1 ha na potraviny a abych si zaoral soutěžním pluhem).

Myslím, že jste pro osvětu zemědělství udělal svým seriálem článků více než všechny zemědělské univerzity a MZ dohromady.

Jak plyne ze závěru Vašeho článku. Je to o velice špatně nastaveném systému.

3 0
možnosti

Jako pražák končící svou pouť na venkově jsem potřeboval toto školení jako prase drbání. Dvě malé poznámky jen na okraj....Vojtěšku jsem na polích neviděl fakt již dlouho a přemnožení hrabošů potvrzuji,bo dnes mám každé ráno cca dva hraboše na rohožce od našich koček a dalších cca 5 zabitých na zahradě,to v minulosti nebylo. Jen by mě zajímalo zda to podpoří větší výskyt káňat a zmijí,.jinak karma za blogR^

2 0
možnosti
Foto

Pokud káňata a ostatní dravce nezlikvidují nimrodi. Jako před lety na Slovensku.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS